مجمع عمومی عادی به طورفوق العاده سالیانه اتحادیه مرکزی دامداران ایران برگزار شد

مجمع عمومی عادی به طورفوق العاده اتحادیه مرکزی شرکت های تعاونی کشاورزی دامداران ایران در تاریخ پانزدهم اسفند ماه ۱۴۰۲ با حضور اکثر اعضاء در محل دفتر مرکزی اتحادیه برگزار گردید.

ادامه نوشته

دوره آموزشی خوراک دام برای دامداران استان اردبیل برگزار شد

همایش آموزشی خوراک دام با هدف آشنایی دامداران و فعالان عرصه تولید و پرورش دام سبک و سنگین و ارائه آخرین یافته‌های علمی در زمینه تامین خوراک و تغذیه صحیح و پربازده دام در استان اردبیل برگزار شد.

ادامه نوشته

خرید گوشت قرمز از دامداران آری یا خیر؟

در حالی که برخی از فعالان صنعت دامپروری اعلام می‌کنند خرید گوشت قرمز از دامداران توسط شرکت پشتیبانی امور دام متوقف شده، برخی دیگر می‌گویند که این خرید همچنان ادامه دارد و این در حالیست که شرکت پشتیبانی امور دام هنوز پاسخ مشخصی در این باره اعلام نکرده است.

ادامه نوشته

قاچاق دام و نفع اقتصاد بیمار

مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران گفت: اقدامات در حال پیگیری برای تأمین بازار گوشت قرمز نخست واردات گوساله پایه پروار و دیگری تأمین نهاده‌های دامی از سوی شرکت پشتیبانی امور دام است.

ادامه نوشته

پرورش گاو و گوساله دامداری‌ها در بهار ١۴٠٢ افزایش یافت

تعداد گاو و گوساله پروار شده در بهار ١٤٠٢ نزدیک به ٤٩٣ هزار رأس برآورد شد که نسبت به بهار سال قبل ۲۳.۳ درصد افزایش داشته است.

ادامه نوشته

قیمت مصوب شیرخام فعلا مناسب است

مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران با بیان اینکه قیمت مصوب شیرخام با توجه به کاهش قیمت ذرت و جوی دامی، فعلا مناسب است، گفت: در صورتی که وضعیت تامین سویا مدیریت نشود، توازن بازار کاملا برهم می‌خورد.

ادامه نوشته

تولید شیر؛ نیازمند توجه همه جانبه

عضو هیات مدیره صندوق توسعه دامپروری گفت: زمانی که ما از مشکلات یک واحد گاوداری صحبت می‌تکنیم باید تمام عوامل تولید را باهم ببینیم و با تاکید بر یک وجه این مشکلات، کاری از پیش نخواهد رفت.

ادامه نوشته

نقش تشکل‌ها در بخش کشاورزی پررنگ‌تر می‌شود

وزیر جهاد‌کشاورزی گفت: تمام تصدی‌های مربوط به وزارتخانه باید به تشکل‌ها واگذار شود و نقش وزارت جهاد‌کشاورزی فقط سیاستگذاری و نظارت بر امور باشد.

ادامه نوشته

تشریح برنامه‌های اولویت دار سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در سالجاری

نشست شورای مدیران با دستور جلسه تشریح برنامه های اولویت دار سازمان در سال جاری با حضور سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی، نماینده حوزه ولی فقیه در سازمان مرکزی، اعضا هیات مدیره، مدیران ستادی و استانی، مدیران عامل اتحادیه ها و تشکل ها به صورت حضوری و وبیناری برگزار شد.

ادامه نوشته

اولین همایش ملی روز جهانی شیربرگزار شد

اولین همایش ملی روز جهانی شیر در تاریخ هشتم خرداد ماه 1402 با شعار رشد تولید،افزایش سرانه مصرف شیر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه دامداران ایران این همایش به همت صندوق حمایت از توسعه دامپروری و تولیدات دامی،اتحادیه مرکزی دامداران ایران و با همکاری وزارت جهاد کشاورزی،شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی،سازمان دامپزشکی کشور،وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه تهران در محل سالن همایشهای وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

ادامه نوشته