پرینت

تشکیل کمیته عالی نظارت بر عملکرد تامین و توزیع ارز و نهاده های کشاورزیمشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی از تشکیل کمیته عالی نظارت بر عملکرد تامین و توزیع ارز و نهاده های کشاورزی با ابلاغ وزیر جهاد کشاورزی خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، احمد طهمراسی اظهار کرد: نظر به ضرورت و اهمیت پایش و نظارت مستمر بر نحوه تامین ارز و توزیع نهاده های کشاورزی و در راستای تحقق دستور رئیس جمهوری دایر بر رصد کالا از مرحله ثبت سفارش تا ورود به انبار، کمیته عالی نظارت بر عملکرد تامین و توزیع ارز و نهاده های کشاورزی با ابلاغ وزیر جهاد کشاورزی تشکیل شد.

 

بر اساس این گزارش، با عنایت به ابلاغ های صادره از سوی دکتر خاوازی وزیر جهاد کشاورزی، احمد طمراسی مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست به عنوان رئیس کمیته، علی اصغر محمدی مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات به عنوان دبیر کمیته و محمد قدیری ابیانه، علی خسروی، سردار کشتکار و منوچهر توسلی به عنوان عضو کمیته منصوب شدند.

 

منبع: سایت وزارت جهاد کشاورزی
1399/05/12

آخرین به روز رسانی دوشنبه, 13 مرداد 1399 01:40

نوشتن دیدگاه


آمار بازدید سایت

2273042
امروزامروز7
دیروزدیروز21
این هفتهاین هفته158
این ماهاین ماه347
آمار کلآمار کل2273042
کاربران وارد شده: 0
مهمان: 1
شما اینجا هستید:   خانه اخبارگزیده اخبار خبرگزاری هاتشکیل کمیته عالی نظارت بر عملکرد تامین و توزیع ارز و نهاده های کشاورزی

طراحی و اجرا توسط شهرام عطریان